my bloggie here (=

Tuesday, October 19, 2010

comei lotte contest by jaijina

haaaa...sajow2 la den nk join contest ni kan...rase mcm ade 'anak' yg comel jew den nih..hahaha...okey2...tu tipuuu...gua tade ank lgi okey..gaye brutal lgi larw..haha...ak ade ank buah jew...dah 3..tpi jaijina bgi ltak 1 gmba jew...nmpknyew kne one tw0 osom la nk plih ank buah ak yg mne 1 nk ltak dlm contest nih..muahaha....

-
-
-
-
-
tadaaaaaa~~~
ank buah ak yg kire comei lotte gak laaa...hehehe....


nama: siti nur-alesha
umur: 2 tahun 6 bulan
abah: ahmad zul-hilme
mama: siti noorul fikri

nk story skit la tme nih..mse tuh gua nak g kerja taw...haishh...ank buah gua sorang ni x boleyh tgk untie2 dye siap2 cantik2 nih...nk ikot lew tuh...dan2 ak mekapkan skit...then dye amek sunglasses dye trus posing...ak pham dah...pew lgi...amek gmba dye larw...giler cam whore ank buah ak sorang nih..haha...

korang nak join x??....ah..ak pakse la korang join...ngahehhee...:P
korang klik jew banner kat bwah ni k..smoge gudluck kat korang...chaiyok2 !!




syarat2 nyew plak an...korang leh bace kat blog jaijina..so tadelah runsing sgt ble nk join..btol x??...hehe...sbenanyew gua yg krang rjin nk taip blik...hehehe....mtk maaf jaijina:P

memb2 blog bertuah yg gua nk tag..jeng3~~~

okey korang...gudluck......semoga aku yg menang...muahahah:D

p/s: biarlh saye yg mnang yew??..hehe

bersemangat!,
hanieycahaya


a

1 comment:

r|nA @ ja|j|na said...

salam, saya mai terjah contest..okeh, semua syarat² dah cukup..btw, thanks & good luck ye

life counting (=

Lilypie Trying to Conceive Event tickers