my bloggie here (=

Wednesday, December 21, 2011

johor indah







hye kawan-kawan lagi bijaksana yang kacak cantik lagi hensem juge menawan..arini aku nak update entry pasal aku join trip ke johor..dapatlah tengok bangunan cantik kat johor yang berasakan kayu...aku pergi ni atas tiket free yang di taja sepenuhnya oleh uitm..baik kan??..ngahaha..yelaa.ni kan macam lawatan sambil belajar..pegi trip bosan..tapi ketika perjalanan trip sangat menghiburkan..sebab macam2 kerenah taw kawan-kawan kelas aku nih..masing-masing gile bukan cam orang gile tapi macam masuk air juge tapi tak lah macam masuk air sangat cuma sengal kot..hahaha..apela aku merepek kan..dah la ayat skematik sesangat..sudah la merepek meraban..macam biasa, jom enjoy tengok gamba kitorang oke?


aku dan ain yang cool :P
konon indie :P

dan aku juge yang cool :P


kitorang yang cool :P

makan time..aku yang pelahap :P
sumer aku bedal!

kitorang yang sangat-sangat cool :P

mereka yang coooolllll :P

dan cool lagi :P

dan cool lagi lagi :P






p/s: aku sebenarnye malu laaa...asek lambat je update entry..trip ni dah nak berhabuk..bedal jew la T____T

maneademase,
hanieycahaya

6 comments:

aryin73 said...

yeaahhh kite cool ! ;)

Nurul Ainaa Che Anuar said...

laahhh dah lama ke? okay! hahaha.mcm best ke kan dpt berjalan2

hanieycahaya said...

mmg kite cool kan aryin nia oiii :)

hanieycahaya said...

ainaaaaa...ni tadela lame sgt..last saturday jew pon..tpi rse cam dh lmbat pulak tak story..haha..mmg best pon dpt jalan2 :)

eiyzniey said...

Sgt2 cool..
Hehe.byk nye cool dyee
:)

Miera Hassan said...

bestnye..... nk jugak. huhu

life counting (=

Lilypie Trying to Conceive Event tickers