my bloggie here (=

Tuesday, November 22, 2011

harimau malaya menang!

alhamdulillah...ingat senang ke nak menang bile dah lari 90 mnit pastu lari lgi tmbah 30 mnit
semput kaw..nak pulak fokus kat sepakan penalti..ingat cam sepak maen2 kat umah pakai tiang gol gune pasu pokok mak ke..susah taw nak dapat 5-4..kaw bole?bole?haaaa..so di sini aku nak ucapkan TAHNIAH tujuhratuslimapuluhribu kali laaaa kat pasukan TIGERMALAYA!

bile dah menang bola ni kan dah macam menang semua..tapi tak lupe gak kat wakil2 sukan sea malaysia yang laen okey..korang pon dah sumbang byk emas jugak..TAHNIAH!..keep it up okey :)

aku tak tengok kat tivi or g setadium pon..aku layan tonton.com dengan geng2 aku
memang setreessssss sebab tiap kali nak shoot jew..benti loading yerkkksss..tapi di sebabkan ade org laen jerit kuat2..so ktorg taw dah goal..kire pending gak la..haha..tak kesah la..asal enjoy oke :)

yang aku tengah panas menggelegak cam goreng pisang tanduk...aku rase cam nak tanduk la pasukan garuda yang dah patah sayap tuhhh...dah kalah bermaruah kan...so chill la bro...tak payah la nak bazir2 duit beli bendera kitorang then membazir lighter nak bakar2 pulak...kang aku hantar usop wilca soh bako korang kang...haishhhh..aku panas la sebab tu bendera negara aku..MALAYSIA kannnn...tapi jom la kite sume cool jew sebab byk lagi bendera kat mydin,econsave,sunway,mid dan sebagainya jual bendera lagi...jom beli byk2 bendera gantung depan umah...bagi dorg panas..hehe :)

okela..nak study nih..test beratur macam nak masuk warehouse zara walaupon otak nga blurr macam tanak trime jew tsudy2 nih..hehe...

p/s: doakan yang terbaek untuk semua mereka dan juge aku :)

studybolajawabbola,
hanieycahaya



No comments:

life counting (=

Lilypie Trying to Conceive Event tickers